Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian

  • masa pelepasan:2024-02-10 12:31:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:509
  • Penerangan pantas:

    Kriva Palanka,Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari

Kandungan artikel

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange,Kriva PalankaGrid Negara Transformer, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Kriva PalankaApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

ChakowitzSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Perbaikan kualiti() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, iaitu komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Pemasangan berfungsi(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,Kriva PalankaPengubah stesen, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Pasukan pengubah kuasa

Kriva PalankaAfter hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal,Kriva PalankaBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA, and the transformer will turn to all normal operation.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

KrivaPalankaMaklumat produk lain
  • Bandar LangfangPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApa itu operasi dan apa syaratnya

    Bandar LangfangPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApa itu operasi dan apa syaratnya

  • ShieliYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikPengesanan saiz

    ShieliYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikPengesanan saiz

  • JiangxiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingCadangan maklumat

    JiangxiPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingCadangan maklumat

  • JiangxiJembatan boarding logistikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian

    JiangxiJembatan boarding logistikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian

  • HajduboszormenyJembatan boarding platform tetapKetahui potensi pasaran

    HajduboszormenyJembatan boarding platform tetapKetahui potensi pasaran

  • HajduboszormenyPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran tetap stabil

    HajduboszormenyPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran tetap stabil

  • HajduboszormenyPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikMengoptimumkan keadaan yang optim

    HajduboszormenyPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikMengoptimumkan keadaan yang optim

  • Tekeli10kV box type power transformerPersembahan

    Tekeli10kV box type power transformerPersembahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian memberi anda Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian oleh syarikat kami, perkhidmatan Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian. Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Kriva PalankaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah bentuk perindustrian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!